woensdag 6 juni 2007

Woensdag

Gister wat biertjes gedronken met de gasten uit mijn huis. Erg relaxte gasten allemaal! Een van de jongens hier heeft ook een bureau over dat ik mag hebben dus binnenkort heb ik meer dan alleen een bed in mijn kamer.

Nate and Alex, twee van mijn 14 huisgenoten.

Hoewel we niet echt laat thuis waren was ik vandaag erg moe. Dat komt misschien ook wel omdat ik tot nu toe elke keer rond 0530 wakker wordt. Vandaag maar eens wat vroeger naar bed, wellicht helpt dat.

Net met wat gasten bij de Jack in the box gegeten. Erg goede hamburgers daar die overigens onmogelijk normaal te eten zijn.


Onderweg kwam ik langs een bios waar nu al een film over mij draait ;)

Er is ook een film over Hanneke, zal ze binnenkort even laten weten dat ze haar naam verkeerd gespeld hebben...

Op picasaweb heb ik trouwens nog twee foto's van mijn huisje hier gezet... Zodra de zon een beetje gaat schijnen komen er betere foto's

4 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf dat huis en tja die film, dat moet ik nog zien. Die van Fred Claus komt wel binnekort

Unknown zei

je gaat toch niet serieus beweren dat je de Jack in the Box lekkere hambo's vindt??? Dat zijn echt de slechtste!

Anoniem zei

ja dat moet je ze natuurlijk wel even laten weten dat kan zomaar niet. Mijn naam een beetje verkeerd spellen hoe durven ze!
Leuk hoor die foto! veel plezier nog!

x

Anoniem zei

Volgens mij kunnen ze daar geen enkele naam goed spellen, want Bennie hoort toch ook met "ie"?!
Huis ziet er leuk uit (en je huisgenoten ook trouwens ;)